Subject: NIS 2 direktiiv
From: "Kadri Randveer -TFT" <[email-masked]>
To: "ria uldmeil" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Mar 2025 11:04:07 +0200

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Tere!

Pöördun teie poole seoses NIS2 direktiiviga.

Kas on teada, kuidas puudutatud ettevõtted (pöördun farmaatsiaettevõttest) 
käituma peavad? Minule teadaolevalt ollakse direktiivi kohuslased alates 
01.04.25. Seoses sellega sooviks kõikvõimalikku seonduvat infot.

Tervitades / Best regards / С уважением,
Kadri Randveer

AS juhataja/Chairman of the Board

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

T: + 372 6120 333 / M: + 372 51 46 583

Tallinna Farmaatsiatehase AS

Tondi 33

11316, Tallinn, Estonia

 <http://www.tft.ee/> www.tft.ee